dimecres, 25 de novembre del 2020

Nadales de 2n!


Benvolgudes famílies! 

Aquí teniu les nadales que canten els nens i nenes de 2n. 🎄🎵


En primer lloc, en fem una en català: Voldria passar un Nadal com cal. És una cançó divertida i plena d'alegria. Us animo a que l'escolteu a casa i us l'apreneu amb els vostres fills i filles! Us fareu un tip de ballar! ;)




Jo em preguntava perquè,
Quan arriba el Nadal,
Els carrers ja s'omplen de llum
I a les cases arbres hi ha.
Jo em preguntava perquè
La gent compra tant menjar
El gall d'indi ben farcit
I escudella amb galets gegants.
Voldria passar
Un Nadal com cal
I que cada dia sigui especial.
Voldria passar
Un Nadal com cal
I que una abraçada duri tot l'any.
Jo em preguntava perquè,
Quan arriba el Nadal,
A taula no hi falta ningú,
Hi som petits i grans.
Jo em preguntava perquè
Les famílies es fan petons
I escriuen en unes postals
Que aquest any sigui millor.

Voldria passar
Un Nadal com cal..............



En segon lloc, les mestres de 2n us presentem la nadala anglesa Rudoph the red-nosed reindeer, una cançó coneguda que ens explica la història del nostre amic Rudoph, i que segur us resulta familiar a molts de vosaltres! Els hi encanta! Si mireu el vídeo us ajudarà a seguir millor la cançó! Practiqueu-la molt!



You know Dasher and Dancer and Prancer and Vixen
Comet and Cupid and Donner and Blitzen
But do you recall
The most famous reindeer of all?
Rudolph the Red-Nosed Reindeer
Had a very shiny nose
And if you ever saw it
You would even say it glows
All of the other reindeer
Used to laugh and call him names
They never let poor Rudolph
Join in any reindeer games
Then one foggy Christmas Eve
Santa came to say
"Rudolph, with your nose so bright
Won't you guide my sleigh tonight?"
Then how the reindeer loved him
As they shouted out with glee
"Rudolph the Red-Nosed Reindeer
You'll go down in history"

ESPEREM QUE US AGRADIN MOLT LES NADALES! 😀👍


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada